24 Ekim 2016 Pazartesi

hayali düş.









böyle bazen sonunu bilmediğin bir yolda yolculuk etmek istersin. şuan tam olarak onu istiyorum. sonunu bilmediğim bir yolda amaçsızca ilerlemek istiyorum. mesela artık düşünmek istemiyorum. önemsemekte istemiyorum. arkada bu huzur dolu şarkı milyon kez tekrarlanırken sadece gökyüzünü izlemek istiyorum. güneşin doğuşunu ve batışını sayamayacağım kadar fazla seyretmek istiyorum. karın yağışını izleyip, güneşin havayı ısıtarak karları nasıl erittiğini izlemek istiyorum. ağaçların çiçek açması ve havanın mis gibi kokmasını içime çekerken, o ufuk çizgisi gibi olan yolda ilerlemek istiyorum. ama aniden ağaçtan düşen sarı yaprak beni uyandırıyor rüyamdan çünkü en sevdiğim mevsim sonbaharın getirisidir mutluluk yada hüzün. bu iki duyguyu aynı anda yaşadığım mevsimdir sonbahar. kasımda doğduğumdan mıdır bilmem ama çok severim sonbaharı. ve bu şarkıda bana sonbaharı hatırlatır. gülümserken gözümden yaş akmasına sebep olur. anlamsızca bir anda bitmiş sigaranın son ateşi gibi hissederim kendimi. ucunun kül tablasının tabanıyla yaptığı dansı izlerim içimden. sonra çakmak olurum. yakarım hayallerimi sigaranın ucunda. duman olur karışırlar gökyüzüne. neden yakarım çünkü hiçbir zaman sonu olmayan bir yol yoktur. çünkü bütün mevsimleri görecek kadar uzun bir yolculukta yoktur. çünkü hayaller bazen imkansızdır. ve ben imkansız olduğunu düşündüğüm her hayalimden sonra bir sigara yakarım. ve bazen o anda gözümden düşen tek bir damla yaş denk gelir sigaranın ucuna ve sigarayı söndürür. işte o zaman inanırım hayalime. o gerçekleşecek derim çünkü gözyaşları yalan söylemez. hepinizin hayallerinin gözyaşıyla yıkanıp berrak düşüncelerle hayatınıza uyarlanması dileğiyle. ama unutmayın ki ölümün olduğu bir dünyada hayalleriniz her zaman kısıtlıdır. iyi dinlemeler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder