15 Mayıs 2017 Pazartesi

bloom

Ben naifim kırgın bir çiçek gibi. Üzülmek kırılmak yok benim duygularım arasında. Ben pamuklara sarılıp sarmalanmak isterim. Bu dünyada mutlu olmayacaksam eğer nerede mutlu olacağım? Eğer elimi tutup bütün sahil boyunca beni dolaştıramayacaksan, yıldızları tek tek sayamayacaksan benimle ne anlamı var ki seni seviyorum demenin bana? Benim vücudumda ki ben sayısını bilmeden beni nasıl tanıyacaksın ki sen? Mesela neye güleceğimi bilmelisin. Mesela neye ağlayacağımı da. Şarap gibi akarken boğazımdan peynirimi uzatmalısın kalbimi yumuşatmak için. Ben sek şarap içmeye de alışık değilim? İlla ya güleceksin bana yada sigaramı saracaksın. Bilmem aslında çok fazla şey istemem ki ben, mesela sadece gülmek.

1 yorum:

  1. Bi tebessüm uğruna benliğinden vazgeçecek kadar sevmek, çok sevmek. Yenik düşmek bi dudağın kıvrımına, daha güzel ne olabilir...

    YanıtlaSil