10 Haziran 2017 Cumartesi

uğultu



-setlist-

bırak beni süzüleyim. gözlerin gözlerime değsin sadece. kelime dahi duymak istemiyorum artık. o ağzından akan iğrençliğinde sadece masumane gözlerine bakmak istiyorum. eğer anlaşabilirsem gözlerine bir şeyler söyleyebilirdim. eğer korkarsan gözlerimden söyle daha az odaklanırım göz bebeklerine. zaten ben artık fazla konuşmayı sevmiyorum. bu aralar problemim gözler. severim eğer dokunabilirsen gözlerime kalbinle. ama bırak beni süzüleyim. süzüleyim ki kaybolabileyim gözlerinde. ya da ne biliyor musun? çok mu anlam yükledim gözlerine? kahretsin ki öyle galiba. ama ne isterdim biliyor musun? en sevdiğim şarkının mısralarını gözlerime fısıldamanı. ama sen en sevdiğim şarkıyı bilmiyorsun ki? mesela beni de tanımıyorsun. aslında beni tanımayı seçmedin ki ? allah kahretsin ki sadece kandırdın beni. kendimin ve hayatın bana oynadığı oyuna o kadar kızgınım ki sanırım duvarları tırmalarken kırılan tırnaklarıma sövüyorum. aslında tutmasam kendimi bağıra bağıra bu şarkıyı gece yarısı söylerdim. herkes duysun diye içimdeki çığlıkları. heh gerçi bir kaç dk sonra sikeyim hayatı diye kendi kendime söylenicem ama gene sabah uyandığımda o boş tavana bakarken perdenin kıvrımlarını sayacağım.

-encore-

tut beni. sıkıca tut o kadar sıkı tut ki ellerin titresin. çek beni belimden hızlıca kendine doğru. eğer boynumdaki o mor damarı göremeyecek kadar yaklaşmazsan bana seni affetmem. gözlerine saçlarım girmezse seni affetmem. eğer kirpiklerimizi tokuşturmazsak, seninle şerefe demem. kırmam bileklerimi saçlarını sevmek için. ben çok seversem kızdığımda en fazla dirsekteki hissiz deriyi mıncıklarım. ben acıtmam, acıtmayı sevmem. ama acıtılmak. mesela nasıl tarif etsem o dirseğini bir yere vurduğunda ki hissettiğin bütün vücuda dağılan elektriklenme, anlık şok etkisi. işte birini sevmekte bu kadar ince bi çizgi. ya mıncıklarsın yada bir yere takozlarsın. şuan ağır dejavu yaşıyorum acaba daha önce bu yazıyı yazmışmıydım? bilmem sanırım öle. sadece demek istiyorum ki so don't get any big ideas, they are not going to happen. o yüzden bütün bunları unutun. çünkü artık hissetmiyorum sadece yazıyorum. o yüzden ben tek siz hepiniz. yada yada dur öle boş gitmeyin, siktirin gidin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder