18 Aralık 2015 Cuma

denizin üstünde gezen küçük marshmallowlar.


başlattıysanız başlıyorum. bu şarkı kalbime kondurmadığım, kondurupta çıkaramadığım, çıkrıpta atamadığım, atamayıpta içimde çürüttüğüm marshmallowlara gelsin. dinleyip okuduğunuzu düşünüyorum. yada okumadığınızı herneyse. insanlar bilhassa ben, yazarak rahatlamalı bence. anlatmak isteyipte anlatamadıklarım içimde birikçeğine blogumda biriksin. bazen insan kendine sormuyor değil. napıosun? gerçekten napıosun, bir amacın varmı hayat, yoksa tek amacın benim hayatımı bok çukurunda yüzdürmek falanmı. kapılar başka kapıları açıyor. sonsuzluğa gittiğini düşündüğünüz sololar gibi. hep derler ya bör köpö köpönör döğörö öçölör. hadi lan ordan yıllarca kapılarım kapanıo benim, açıldığı hiç olmadı. şimdi diyorum size, eğer birgün o kapı açıldığında deniz banada dalgalarını vurucakmı? yada bomboş bir sahilde bir bana yanıcakmı yıldızlar? yada rüzgarın denizle yaptığı dansta ıslıkımsı bir ses kulağınıza umutu fısıldayacakmı? muamma. buda steelhearttan bizlere bir kuple; ın my life, there's just empty space. all my dreams are lost, ı'm wasting away. forgive me. eşşeyatla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder