27 Aralık 2015 Pazar

küfürmatik.



of şuan ki ruh halim anlatılamaz. birincisi jeff abimize çılgınca arkamı dönmüşken zamanında , şimdi tekrar onun üstüne yazmaya başlamam çok manidar oldu. iki üçtür tehlikeli sularda yüzüyorum. şuan duygularımı bastırma dönemindeyken amk jeffi ne güzelde su yüzüne çıkarmayı başarıyor. ve tekrar amına koyiyim çok güzel söylüyor be. bugunki postum çok küfür içeriyor. ona göre küfür sevmiosanız şöle yavaştan dışarıya alıyım. yıllarca çok küfür ettiğim için çevremden çılgınca tepkiler aldığım doğrudur. ama amına koyayım küfür etmek o kadar rahatlatıyoki beni. bazen bok çukurunda olsam bile sikeyim hayatı amınada koyarım böyle yaşamın diyip salak salak gülümsüyorum. küfür benim için tedavi gibi. ve gene söylüyorum bu adam neden bu kadar güzel söylüyor. şimdi o elini bi mouseden çek. göz kapaklarını ellerinle kapat ve bir süre okumadan bu postu boş boş dinle şu hayatımın bir dönemini siken şarkıyı. için acıyor dimi. benimde acımıştı. bu şey kısmı çok kahrediyor. 2.17 den sonra böle kafanı duvarlara vurup, sonra bir köşeye geçip ağladıktan sonra gülmeye başlamak gibi. sonra bir susuyor ı love you dio ya. ha ben senin ağzını yiyim be adam. öyle söylüyorsun ki. okyanusun bilmem kaç kat dibinde boğulurken denizin yüzeyini avuçladığını sanıp nefes alma hissini uyandırıosun. ama almıosun. boynundaki o kolye kopuyor ve sadece o su yüzüne çıkabilio. yıllarca hep korktum bu şarkıyı dinlemekten. elim gitmedi, cesaret edemedim. beynimde yankılanıodu. aç serap amına koyiyim aç alt tarafı bi şarkı ne kadar hayatını sikebilir ki? ah be çocuğum ah yavrum şarkılara değilde insanlara anlam yükleseydin şimdi bölemi olurdu sikik kafalı. şimdi kimse anlamıycak beni gene. gene çığlık çığlığa susucam. haykırıcam içimden, korkuyorum. hala, şu muhteşem duyguyla söyleyen ve hayatı bok eden şarkıyı dinlemekten. ama dinliyorum. şuan sayamadığım kadar başa sardım. ellerim taramalı tüfek gibi. ne gelse yazıyorum. durmuo. durduramıyorum. ama bu post daha fazla uzasın istemiyorum. insan yazdıkça yıpranmamalı bence. yada bu şarkı yıprattı beni. çekti bataklığa. gün yüzünü göremedim ben okyanusun en diplerinde. bi ışık hüzmesi yüzüme vurdu küçük bi gülümsedim gibi oldu ama. şimdi sikeyim yapacağınız hayatı ben gidiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder