19 Aralık 2015 Cumartesi

hızlı kaçış, yavaş uçuş.


şimdi kaşlarını çat. burnun kaşındı dimi. aç gözlerini. ama kapa demedim dimi. aç kanatlarını, gülümse şimdi. uçuyorsun dimi, tamam. rüzgar yüzüne çarpıyor, gözlerin yaşarsın. yaşarmış olmalı. rüzgar bu yaşartır çünkü. inişini yaptıysan, müziğin ritmiyle kafanı bi öne at geri çek. güzel. hop bi anda kalabalıktasın. yan tarafında amcalar balık tutuyor. bir diğer tarafında kocaman bir dağ iniş yaptığın, şöyle bir bakıyorsun. ben bu kadar uçtum mu ya? sahi uçarken o kadar ağladım mı? ya peki gülümsedimmi gerçekten rüzgara? belkide kanatlarımı açmış olmalıydım gökyüzüne. gözlerim açıkmıydı kapalımıydı bilmiyorum. ama kendime kaşlarımı çattığımı biliyorum. peki ya farkındamıydı bu bütün olanların ona iyi geldiğinin? işte orası muamma. buda ablamızdan bir kuple olarak kalsın şurda; as I lay underneath this sky. take all my pain away with the night. align my way, align my heart. help me find my way through these parts. essenmi kalın esmeyenmi onuda siz bilin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder