25 Aralık 2015 Cuma

manidar-ı ütopik durumlar.

bu korkunç şeyi yapacağım. sanırım denizin üstünde falan yürüyorum, yada yürek yedim. mad season-wake up topuna şu andan itibaren girmiş bulunmaktayım. bu postta susmiycam, susamıycam. nasıl susayım? bu denli manidar, bu denli efsane bir şaheser. ilk önce bir sigara sarayım. (sarıyorum bi sn). geldim. eğer hazırsak başlıyorum. kemerleriniz takılıysa uçuşa hazırız. bu şarkının bende yarattığı etkiyle başlamak istiyorum. sesim pilot kadar seksi olmasada yada zaten benim ses tonumla okumayacağınız için, başlıyorum (başlayamadı). aslında sorunda burda, bu şarkıya bir türlü başlayamıyorum. yazıcak o kadar şey var ki. çıldırıcam. beynimin içindeki düşünceler beynimi kemiriyor. yattığımda o kadar çok düşünüyorum ki, beynimin ısındığını hissediyorum. kafama vuruyor düşünceler, bırak bizi çıkalım çürüdük burda diyorlar. ama kalp izin verirmi. o, bencil şişman ve pislik. ben beynimi kalbimle yönetiyorum. işte tam bu noktada layne abimiz kalbime wake up young man diyor. tabi bi afallıyor önce kalp. bu şarkı tam olarak vücudumu mahvediyor. her dinlediğimde durumum içinden çıkılmaz bir hal alıyor. bu yüzden korkuyorum. bu şarkı üstüne yazmak çok zor geliyor.ama insan dağılmadan toparlanamıyor. bunca zaman belkide tek şarkı iç organlarımı yönetiyor. otomatik pilota aldırıyor beni, ve hiçbir garantisi yok uçaktakilerin. düşünsene çıldırırsın. ve sanırım bende bedenimi bu şarkıya satıyorum. bu arada lanet olsun arap kağıdına, yaladıkça yapışamayan arap kağıdına. ve devam edersem. o çılgın solosuna geliyorum şarkının. bu tamamen şöyle tabir edilebilir; hani uykuya dalmayla uyanık olma arasındaki o ince çizgide düşecekmişsin gibi olup uyanıyorsun ya. tam olarak o içinin hop etmesi olayı. net. uykuda yarı ölüm değilmi zaten. her gün ölüp yeniden dirilmiyormuyuz? eğer hayatım bir film olsaydı, soundtracki bu şarkı olurdu. birazdan serabın ütopyasına iniş yapmış olacağız. kemerlerinizi bağlayıp koltuklarınızı dik konumuna getiriniz. umarım iyi uçmuşuzdur. ve umarım bu geziniz boyunca bu şarkıdan sıkılmazsınız. esen kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder