22 Aralık 2015 Salı

eksik his.

ilk önce bir bulut avuçlama isteği doğmuyor değil. ama şuan bundan önemli bir giriş yapıcam. sevgi. hissedilmesi gereken bir duygu. klipte de olmak üzre tam olarak sevginin tanımını görebilirsiniz. aslında daha çok sevgi-dostluk bağını hissedersiniz. bu güzide şarkı üstüne yazmak güzel. böyle güzel bağları kaybetmemeli insan. keza tüm canlılar aslında. sibirya kurtlarına gelirsek, onlardan biri olmak şuan isterdim. kuzey ışıklarını yakalamayı, takım ruhunu, birlikteliği yaşamak isterdim. daha çok bir bütün yaratmayı içimdeki parçalarla. ben onlara kondurmak istiyorum parçalarımı birer birer. içimdeki o eksik duygularımı onlarla tamamlamak istiyorum. ama ne yazık ki doğrular acıtıyor. ne ben bir sibirya kurdu olabilirim nede içimdeki parçaları tamamlayabilirim nede sevgiyi hissedebilirim. sadece yapabildiğim tek şey gitgide daha fazla hissizleşmek. klibin sonunda eğer sizinde gözünüzden bir yaş akıyorsa, bilin ki sizinde eksik parçalarınız var. sevgiyle kalmanız umuduyla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder